Dagens Confession #2

Jag lämnar mina barn ensama hemma när de sover.

Inte länge men ibland passar jag på att åka ner till Ica för att handla.
Det har hänt att jag åkt till Centrum också för att göra något ärende.

Jag undrar vad mina grannar tänkte om de ser mig hoppa i bilen själv på kvällen. Står de där i fönstret och säger " se nu åker hon igen, hur kan mänskan lämna barnen själva hemma?"

Jag vet att det kan hända något. Det har hänt att de har vaknat och gråter när jag kommit tillbaka och jag mår dåligt för det varje gång. så varför fortsätter jag göra det? Kanske för att jag oftast är ensam hemma på kvällarna. och vad gör man om man behöver något? Min man har inte något 9-5 jobb måndag till fredag. Jag har inte någon som kan sitta och passa barnen när de sover..

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar bloggen :)

även om jag själv bara är 18 år och inte har en tanke på att skaffa barn än, så är det kul läsning :p

keep up the good work!

2008-10-17 @ 22:07:14
URL: http://engbergan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0