Fan. skit. helvete

Suck. Ännu en sån där natt.
En sån där man inte får sova ut, sova oavbrutet utan att behöva gå upp och pyssla med nappar som på något omöjligt sätt slukas upp av madrassen varje natt.

Kollar på klockan 5:48. Suck.

"Helvetes jävla skit i helvetet fan jag är så jävla trött på det här" Mulmar jag för mig själv när jag klivit upp för 4 gången. Maken reser sig upp och försöker lyfta på ena ögonlocket. Vänder sig om och snarkar.

Skit. Fan, visst ja vällingen var slut. Jag skulle ha gått och handlat igår men jag satt framför datorn större delen av dagen.
Men lite välling ska väl gå att fixa på något sätt så att hon blir tyst. Gröt. Perfekt. Liten skopa pulvergröt blir till svag välling med äppelsmak.. det gick ner och hon sov en halvtimme till.. sen vaknade den andra.
Lite mer svordomar och så har jag fått med mig båda barnen ner och bytt blöja. "There's nothing like the smell of poop in the morning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0