Kvällens (o)Synd = Choklad





Men det är inte vilken Choklad som helst. Det är en chocklad helt utan kolhydrater!!
Vilket är utmärkt då man går på Atkins och är sötsugen. Det finns ett svenskt företag som heter
Carb Zone som gör bröd, pasta och choklad som är anpassad för en Low Carb Diet.
Deras produkter finns att köpa på de flesta matvarubutiker och de är super goda!!

Så nu är båda barn i säng. Maken har laddat ner nya avsnittet av Heroes så dags att göra en kopp te och plocka fram chokladen och mannen plockar fram sin godisskål,..
Men jag är stolt, klarar faktiskt att sitta bredvid honom när han gottar i sig av sitt gelégodis för jag har min nya bästa vän, LOW CARB!

Ni hittar deras produkter på www.carbzone.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0