Premiär! Ny, Rå & Ärlig

Denna blog är inte som somliga, vardagliga och tråkiga utan full av liv och sanna berättelser och händelser ur mitt liv som ung 2 barns mamma som lever med ångest och depressin och ständigt har svårt att se mig själv i spegeln. För att kunna dela med mig av sånt som andra inte skriver om, som är kännsligt men dock så sant har jag valt att vara anonym. I denna blogg kommer ni inte finna bilder på mina gulliga barn ( ja självklart är de världens sötaste..) eller dagliga uppdateringar om vad jag gör varje timme.. Syftet med denna blogg är att kunna berätta om sånt som är tabu, sånt man inte bör göra om man vill bli nominerad till årets bästa mamma 2008 men som jag vet att faktiskt många av er gör..
Men allt är inte på blodigaste allvar, det måste finnas plats för lite komik i vardagen.

Läs och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0