Två korvar



Det var allt jag åt till lunch. Nej inte en sån bra dag idag. Men det blir så om jag inte planerar i förväg vad jag ska göra. Att hitta på spontan grejer när man går på Diet är svårt. Speciellt om man är borta under måltidstimmarna. Så idag när vi var på Bögs gård så åt jag två kokta korvar utan bröd. Vilken kanon lunch. Var jätte hungrig när vi kom hem. Gick och vilade istället så hungern stillades. Middagen blev tinad köttfärssås med bönor.. Imorgon blir det besök och jag ska ge mig på att försöka göra en Atkins vänlig Chokladkaka. Har hittat några recept som är med choklad och ägg utan mjöl. Hoppas den blir ätbar..

ps. Om det blir lyckat så lägger jag upp receptet senare. ds

Kommentarer
Postat av: johanna

nej, inte vad jag vet.. men jag kan skapa en ^^

jag kikar runt på lite bloggar och söker efter ny musik att älska. dudå, utom att städa?

kram

2008-10-18 @ 22:23:53
URL: http://engbergan.blogg.se/
Postat av: johanna

aha.. jag tycker att det är kul att fixa med bloggen. så länge man har fantasi och känner sig inspirerad ^^

jag är lite utav en allätare skulle man kunna säga. men det jag lyssnar mest på är väl lite åt lars winnerbäck hållet, singer&songwriters och så. själv då? :) kram

2008-10-19 @ 12:45:49
URL: http://engbergan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0