Dagens lunch: Chicken in a box

Färdiggrillad kyckling från ica


Är inne på dag 4 på min Atkins diet. Det funkar super än så länge. Måste faktiskt klappa mig själv på axeln för jag trodde inte att jag skulle vara så viljestark denna gång. Men det är jag!
Jag mår toppen, äter regelbundna måltider och har redan tappat 1.5 kilo!  Har gått på Atkins förut för 4 år sen och det funkade då så varför skulle det inte funka nu? Enda nackdelen nu jämnfört med då är att jag nu måste laga ordentlig mat åt barnen, att ha bröd och allt annat hemma som en lockelse var jag rädd för men det har visat sig att det inte är något problem!

Dagens måltider hittils:

Frukost: Omelett på 3 ägg och tärnad bacon
Lunch: (Snart) färdig grillad kyckling med paprika

Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Skicka ett mail till mig

Dagens middag och samlade recept

Följ mig i kampen mot vikten

Tips, Råd & Testat
RSS 2.0